Välkommen till min blogg!

Ladda ner en bloggdesign! NÖJD :-D det var längesedan jag blogga här nu, har bloggat i 2-3 år. men nu senaste åren har jag varit på blogspot.com men nu är jag tillbaka här :) hoppas ni gillar bloggen! :D
idag har jag varit ute hos bästis, vi satt å prata massa :-) <3 sedan har jag kollat greys anatomy, solat, gjort mat - tacos :-D och nu hämta vi precis hem husbilen! :-) ska strax kolla lite sjunde himlen och sedan ut till husbilen och prova lite olika saker :') tar med mig kameran och fotar lite, så jag kan lägga upp lite bilder här sedan ;D
fortsätt gärna läsa min blogg! :-) FÖLJ MIG PÅ TWITTER! :D jeensan95

men nu ska jag kolla lite tv! sedan ut till husbilen och fota, ta det lugnt och lära mig hur tvn funkar å lite sånt :p
Pussar! ♥ Kommentera gärna :D

 
min underbara söta syster, innan hennes bal! ♥ hon tog studenten i år och är i Grekland för att spela Special olympius. hon är partner i unifeid laget - fotboll. idag börja det på riktigt, LYCKA TILL ! :D hon har varit borta 1,5 vecka :o jag saknar dig !♥ om 1 vecka kommer du hem :D ♥ då jag fyller 16 år! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0