Sommar! :-D

visst är det underbart väder idag?! :D det är sool, varmt och blåser typ inte! :D UNDERBART! SOMMAR !! :-D :-D
lekte med designen lite, men har kvar samma. valde mellan denna å en till, men får bli denna ett tag :-)
har kollat lite sjunde himlen, ätit frukost - havregrynsgröt och soolat idag! har även lyssnat en massa på Saade vol.1 :-D jag älskar skivan! :-D vill ha min skiva nu :-) men posten har inte kommit ännu. hoppas den kommer idag :-) om 6 dagar fyller jag och i slutet av juli gör jag övningskörningskursen, sedan får jag börja övningsköra! typ bara en månad kvar :-D lite mindre. jag längtar :-D
på fredag får jag veta hur mina nästa 3 skolår blir :o spännande! vi får det riktiga bedekdet om gymnasiet på fredag. skit asså! jag längtar :-) men kommer öppna det kuveret med rädlsa, spänning å glädje :-) tänk om jag inte skulle komma in på linjen jag vill?!? gjorde det på det preliminära beskedet men ändå.. får se på fredag :-)
men nu ska jag ta en sväng med moppen :-) sedan ska jag äta lite lunch och efter det blir det banken å fixa satt min lön kommer in direkt på kortet, när jag jobbat. jobbar 3 veckor i augusti 31-33 på förskolan i varekil :-D ska bli jätte kul! hoppas jag kommer till min gamla avdelning :-) hade varit lite kul faktisk :-D men vet inte det ännu.
men sedan ska jag å mamma åka in till mormor och vattna hennes blommor :-) och ikväll blir den en cykelrunda och tvn ! :-D blir nog att prata med farmor oxå, för hon åker på semester imorgon, kommer hem på söndag igen, men ändå. så ja, men jag bloggar ikväll igen :-) pratar väl med syster oxå, elr om jag smsar med henne :-D
- PUSS! Jensan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0