Promenerat!

Har varit ute och gått med stavarna i raskt tempo i 1 timma! konditionen är påväg upp! UNDERBART ! :-D
ska börja gå med stavarna, springa och cykla mer för det är grymt kul ! :-)
men har legat å vilat lite på gräset och druckit ett glas vatten :-)
nu ska jag skicka ett mejl på facebook + ett sms till bästa syster! du är saknad <3
hon skulle ringa mig idag, men har inte gjort det ännu. så skickar ett sms till henne istället :-)
men nu ska jag ta mig en glass (förtjänat det tycker jag) och kolla lite greys anatomy! sedan blir det duschen och efter det lite sjunde himlen innan jag somnar! :-) håller fortfarande på att svettas. svetten bara rann för en stund sedan. FÖLJ MIG PÅ TWITTER: jeensan95        
slänger upp en bild jag tog med webcameran, alltså ingen bra bild. inte så fin frisyr å svettig, men hade precis promenerat när jag tog bilden, så aa. men imorgon blir det SOLA och kolla tv å chilla typ! :-) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0