God Natt!

Tänkte att jag skulle göra ett litet god natt inlägg :-)
ska kolla lite sjunde himlen, sedan lyssna på musik och efter det sova! :-D
pappa väcker mig halv 9 för att kolla min tå, börjar få nageltrång igen :-(
imorgon ska jag lyssna på musik, kolla sjunde himlen, träna och soola :-D
imorgon släpps Eric Saades nya skiva - Saade vol.1
den ska jag lyssna massa på imorgon !! :-) hört några låtar,
och dom är helt grymma! tror hela skivan är riktigt bra! :-D
GOD NATT! :-) PUSS! <3
följ mig på twitter: jeensan95

syster ringde mig förut, dem förlorade mot Finland idag med 2-1
och på torsdag möter dem cypern och ngt mer lag/land. hoppas dem vinner då :-)
dem har jättefint väder, och imorgon blir det sol, bad och volleyboll för dem!
dem bor på ett jättefint hotell och det var mycket bättre än musti ;-) haha.
det var underbart att höra din röst, världens bästa syster <3
jag saknar dig och vill att du ska komma hem!! men om 1 vecka ses vi :')
jag räknar dagarna, snart bara 6 dagar kvar!
jag fyller 16 år och har kalas på kvällen när du kommit hem,
men det är inte så viktigt, det viktigaste är att du kommer hem :-D
sedan åker du med oss på semester några dagar, onsdag-måndag!! UNDERBART! :-D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :-) jag har aldrig hört att du har haft en blogg<3

2011-06-29 @ 09:13:50
Postat av: Nathalie isaksson

Jätte fräck blogg!

2011-06-29 @ 09:15:29
URL: http://lollipopn.blogg.se/
Postat av: Nathalie isaksson

Jätte fräck blogg!

2011-06-29 @ 09:17:30
URL: http://lollipopn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Anonym: Tack så jätte mycket :-) okej, men nu vet du! ;-) fortsätt gärna läsa! :-)



Nathalie: Taack så jätte mycket :-) <3

2011-06-29 @ 10:04:43
URL: http://jensanerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0