God morgon!

 

det var på bilder på dagens klädsel! inga glasögon på mig där bara :-)

vaknade av att pappa väckte mig vid 9 tiden. gick upp halv tio och har nu gjort mig i ordning och lyssnat på musik! lyssnat på hela Eric Saades nya skiva. Saade vol.1 den är helt underbart, bäst! :-D älskar den!
nu ska jag fortsätta lyssna på musik och göra mig frukost - havregrynsgröt och kolla sjunde himlen! sedan ut och sola lite och lyssna på musik! hoppas min skiva kommer sedan och att mina kläder från hm kommer idag :-D
ska ut till husbilen å lyssna på musik å chilla lite sedan, ska även fixa lite där till innan vi åker :-) trevligt!
sedan ska jag oxå ta mig en cykeltur idag, hur långt vet jag inte ännu. det får jag ta å mäta med mobilen :-)
men nu är jag hungrig! så ska ut och göra lite havregrynsgröt! :-) Ha en bra dag!
Om 6 dagar är en underbar dag! jag fyller 16 år och systeryster kommer hem :-D underbart!! :-D <3
- PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0