Farmor

har varit i stenungsund hos mormor och vattnat hennes blommor + pratat med grannen :-) har kollat på greys anatomy när vi kom hem och ska nu ta mig en cykeltur fram till farmor :-D hon åker på semester imorgon! ;-)
ska även kolla hur det går för pappa å hans bröder. dem kör in hö.
ikväll blir det tvn. greys anatomy, allsång på skansen eller sjunde himlen och kvällsmat ! :-) får se vad jag tittar på! :-)
jag saknar lisebergs dagarna med bästis <3 Eric Saade på liseberg - underbart! :-D lotta på liseberg - bäst! :-D



jag i husbilen igår :-p


grym låt! :-)



bästa skivan enligt mig just nu! :-)

följ mig på twitter: jeensan95
kommentera gärna! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0