Dagens.

bytte tillbaka till headern jag hade i början :-) jag gillar denna! :-p
men vaknade vid halv nio, kollade på allsång på skansken ! tycker det blivit bra nu igen :-D
sedan hängde jag massa strumpor å troser. maskinen var helt full :o men kände mig duktig när jag gjort det :-)
tog och gjorde mig lite frukost - pannkakor med sylt! kollade sjunde himlen sammtidigt som jag åt :-) sedan har jag varit ute i solen en stund och lyssnat på grym musik! Saade vol 1 :-D jag älskar skivan :-D har inte solat, satt bara i solen en stund, så har väl inte fått någon färg. men det är svin varmt ute :o SOMMAR! :-D  nu ska jag ut till husebilen och fixa lite, chilla å lyssna på musik :-) sedan blir det lunch och efter lunch blir det musik, solen å kanske husbilen igen. ska väl börja städa inför mitt kalas ngn dag och packa inför semestern. men inte idag ;-) ikväll ska jag även ta mig en cykeltur, tror den är typ 11 km. UNDERBART ! :-D har inte sko-skav längre, har inte ont alls idag, så idag kan jag ha bättre skor och då kan jag cykla :-D imorgon ska jag nog träna oxå, men då blir det kanske springa :-) kanske cyklar tidigt idag så jag kan gå en promenad med mamma å pappa, :-) elr om jag cyklar innan så jag kan cykla med dem när dem går :-) (är nog rätt så trött då) men jag bloggar mer ikväll :-)
men först kommer några bilder som jag tog förut, på min outfit och lite så:
Linne/tunika: Gina tricot
Shorts: Gina tricot
Bandua: Gina Tricot
Solglasögon: Lindex
Armband: Tomas Sabo - present av mormor
Ring: silver - konfirmationspresent av mamma, pappa å syster
guld - konfirmations present av mormor
Halsband: konfirmationspresent av kusinerna, Anders, Mikael och Annelie m.familj



nu ska jag ut till husbilen! vi hörs ikväll :-)
ha en bra dag ! :-D
Kommentera gärna ! :-D
följ mig på twitter: jeensan95

- Puss! Jensan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0