springning

Har sprungit 2,9 km nu på 24,47 :-) jag är nöjd !! :-D det är huvudsaken :-D sprang mer än jag gick oxå :-)

 jag väldigt svettig å trött !
ska nu svettas av lite genom att kolla på greys anatomy och vila ! ska även dricka massa vatten ! :-) sedan ska jag ta mig en dusch innan det är dags för middag ! pasta och bacon idag :-)



Cecilia och dem vann över Finland, så dem blev 3:a i deras division :-D
nu leder även svenska damerna sin fotbollsmatch, sverige damlanslaget mot nordkorea tror jag det är.

mötte min barndomsvän när jag sprang, Maria :-) var kul å se henne ! men hann inte stanna å prata och hon hade bråttom iväåg till bussen så hon kunde inte heller stanna. men det var kul å se henne iaf :-)

nu ska jag svettas av ! svetten bara rinner.. men jag är nöjd med min tid :-D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0