min söndag

Nu har jag kommit hem från en dag med söta mami :-) <3 har varit en bra dag ! :-)
vi började med att åka till mormor, satt å prata med henne, tvätta lite och sedan tog vi oss en sväng till torget och efter det gick vi hem till mormor och åt lunch - macka! :-) sedan tog vi oss en tripp till IKEA och handlade massa bra saker till husbilen :-) madrass, bestick, muggar, skålar å diskställ typ :-) och jag fick en toppen bra plan :-D när vi kommit hem från semestern ngn gång ska jag göra om lite på mitt rum :-) vet exakt hur, men ni får se bilder när jag fixat det. ska bli i sommar iaf ! :-) jag tror det kommer bli toppen bra ! fick denna braiga idé när vi gick inne på IKEA :-) blev även en fika på IKEA med mamma och mormor, chokladboll å varm choklad. gottigott! :-)  åkte och träffa faster eva-britt och farmor och tog med oss farmor hem. släptte av mormor och sedan farmor och åkte hem. har gjort mat och lite så och har precis ätit middag. nu ska jag ut å kratta gräset! :-) sedan blir det en cykeltur med mamma å pappa, en liten runda och sedan till båthamnen :-) vet inte hur långt ännu. men det kan jag skriva senare :-)
vi har även planerat lite för mitt kalas för släkten :-) planerat mat å tårta å så :-) på tisdags kväll ska jag ha kalas för släkten, när syster har kommit hem :-D jag fyller 16 år på tisdag ju :-) ska fixa lite mer i husbilen ikväll oxå :)

imorgon blir en till dag med mamma å kanske mormor :-) trevligt! först ska jag och mamma till stenungsund, gå till körskolan och hämta lite papper, kolla om jag kan få gjort synundersökning till körkortet och sedan gå å kolla lite på torget. sedan kanske vi hämtar upp mormor, inte bestämmt ännu ! men det blir iaf en tur till torp. jag ska kolla lite i HM och Gina tricot :-) ska handla mat och sånt till kalaset, sedan kanske mamma ska handla paket till mig, tror det men är inte säker :-) har önskat mig smycken och en klocka av dem :-D på kvällen blir det fixa allt för kalaset och kanske lite i husbilen. på tisdag åker vi till landvetter och hämtar bästa syster :-D PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0