min lördag

hallå, nu ska jag gå och sova, men tänkte att jag får berätta om min dag först :-) händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu, men jag berättar vad jag gjort idag iaf:
jag vaknade vid 9 tiden och åt frukost - havregrynsgröt med mamma å pappa :-) sedan har jag vikt en massa tvätt, lagt in i min gaderob och i systers gaderob :-) packat kläderna å saker till husbilen, nästan helt klar ! :-) har även fixat å städat lite i den inför semestern med mamma å pappa :-) har sprungit och kollat på greys. nu ikväll blev det en tur med moppen och sedan mys framför tvn å sommarkrysset med mamma å pappa ! :-) tycker det är synd att The Ark slutar, dem är duktiga ! :-) menmen, nu ska jag sova :-) imorgon blir det nog inte så mycket bloggande, kan göra ett inlägg på morgonen då jag lägger upp bild på outfiten :-D

imorgon ska jag spendera dagen med mamma :-) <3 vi ska åka till mormor en sväng, till Ikea och hämta farmor i göteborg som varit på semester :-) ska tacka ja å nej till gymnasiet och fylla i lite papper som ska skickas in för att jag ska få övningsköra. fyller ju 16 på tisdag, kursen är bokad, papprerna ska skickas in och syn undersökningen ska göras ! jag längtar tills jag får sätta mig bakom ratten och köra :-) ska bli otroligt kul och spännande men även väldigt läskigt :o hehe. så blir en hel dag med mamma ! :-) mys! <3 på kvällen blir det väl tvn med mamma å pappa elr om det blir film - greys anatomy ! så jäkla bra :-D älskar serien :-) hihi. ska även ta mig en cykel tur imorgon ! på tisdag kommer bästa syster hem :-D jag längtar ! :-) <3
- Nu ska jag sova! God Natt ! :-) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0