min fredag

Tänkte berätt lite vad jag har gjort idag, känner mig duktig iaf :-)

- startat 2 tvättmaskiner
- hängt 2 tvättmaskiner
- plockat ur diskmaskinen
- plockat i diskmaskinen
- Cyklat 11 km! 32,26 min :-)
- kolat lite tv
- gjort middag med pappa
- tagit ner all tvätt från strecket
- städat mitt rum
- städat systers rum
- städat lite i köket
- bakat muffins!

det är vad jag har gjort idag :-) känner mig nöjd! imorgon ska jag ta hand om tvätten och fortsätta städa med mamma! vi ska även börja grejja massa i husbilen nu i helgen innan vi åker :-) nu ska jag ta mig en tur med moppen och sedan ska jag å mamma åka och handla lite :-) ikväll blir det antingen tvn med mamma å pappa. får se om det går ngt bra, annars blir det väl ngn film :-)
tänkte att jag ngn dag nu ska skriva lite mer om mig, så ni får veta lite mer vem jag är :-) PUSS!



förrästen, mitt upprop på skolan är 22 augusti en måndag klockan 12.00 och då har bästis (Emme) oxå upprop! underbart att vi har det samtidigt :-D då har vi varandra en stund iaf :-) jag saknar dig vännen ! <3 PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0