Grattis Amanda! :-)

GRATTIS GRATTIS PÅ 15-ÅRS DAGEN AMANDA! :-D Hoppas du får en toppen bra födelsedan :-D





Idag känner jag mig väldigt duktig! detta har jag gjort idag:

- startat en tvättmaskin
- bakat muffins
- plockat i å ur diskmaskinen
- ätit frukost
- städat systers rum
- börjat plocka lite på mitt rum
- städat i köket

innan dagen är slut ska jag:

- ta en cykeltur på 11 km !
- hänga tvättmaskinen
- starta en tvättmaskin till
- städa klart mitt rum
- smaka på muffinsen
- städa lite i huset till 
- tv-mys med familjen
- köra lite moppe

detta är i stor sett min dag! väntar på att muffinsen ska bli kalla, så ska jag ta med mig en ner till tvn och kolla lite sjunde himlen innan det blir en tur med moppen för att sedan fortsätta städa här hemma innan jag tar mig en cykeltur ! :-) jag känner mig väldigt duktig idag :-D självklart har jag lyssnat på musik idag och ska fortsätta med det. det är toppen bra att lyssna på musik när man städar, blir roligare då! :-) sedan lyssnar jag på musik när jag tränar själv, det peppar mig och cyklar i musikens takt, så lyssnar man på pop låtar, typ Eric Saades nya skiva, så cyklar man (iaf jag) fortare och tycker det är mycket roligare att träna själv :-D en bild på muffinsen:

 mina muffins! hoppas dem är goda :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0