God Natt !

har bytt design igen. bytte tillbaka så har nog denna :p har kollat på greys anatomy ikväll :-) nu ska jag sova! God Natt :-) imorgon åker jag å mamma till göken vid kvart i 9. handla lite till husbilen och sedan när vi kommer hem ska vi städa och vika tvätt hela dagen typ :-) ska även springa imorgon, cyklar på söndag igen! imorgon får det bli en spring runda :-) ska även kolla på tv med mamma å pappa imorgon :-) SOMMARKRYSSET! :-D



Dagens klädsel:
tjocktröja - ullared
linne - H&M
Bandua - Gina Tricot
Kjol - H&M
Cykelbyxor - Gina Tricot


 
jag saknar mina underbara vänner ! jag saknar min klass, vi var bäst! jag saknar Polen och jag saknar dem underbara år tillsammans med er, 9C ! åh, vad jag saknar er ! det är helt sjukt :o LYCKA TILL I FRAMTIDEN ! :-D

 Ni var underbara ! 9C ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0