God morgon!

God morgon ! :-) har ätit frukost - havregrynsgröt och kollat på greys ! :-) inte gjort något mer ännu. har gjort mig klar oxå, för en dag med mami :-)<3 ska åka till mormor snart och sedan till IKEA och efter det hämta farmor :-) ikväll blir det tvn, fixa i husbilen och träna tror jag. tror det blir en cykelrunda :-) antingen cyklar jag 11 km elr så cyklar jag med när mamma å pappa går, man ska ju inte trän a varje dag utan vila ibland, kanske ska ta en lugn träning idag då :-p men det får vi se lite senare. slog i knät förut :-( lite bättre nu iaf :-)

dagens klädsel:
tjocktröja: Ullared
Tunika/klännig: Göksäter
cykelbyxor, vita: Gina tricot
skor - svarta converse, höga: stadium
(har inte tagit på mig skorna på bilderna)







lite bilder på min klädsel ! :-) Nu ska jag strax åka, innan packa väskan :-) KOMMENTERA GÄRNA ! följ mig på twitter:
jeensan95

Idag åker sötnosarna Amanda och Emelie B till England i 2 veckor på språkresa ! :-) HA DET TOPPEN BRA TJEJOR! jag kommer sakna er <3 men njut av tiden ! tror ni kommer få det toppen roligt :-D PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0