Fredag :-D

Fredag! Äntligen helg för många, men jag är ju ledig hela tiden eftersom jag har sommarlov :-D men idag gör mamma sin sista dag, sedan har hon 3 veckors semester ! :-D underbart! :-)
la ju precis upp bilderna på mina kläder, nu ska jag äta frukost - havregrynsgröt! jag är hungrig :-D
Emme å Emelie åker förmodligen med oss till Lotta på liseberg 8 augusti :-D underbart! ni är saknade mina vänner ! vi får träffas alla 4 snart tycker jag :-) jag saknar er mina fina vänner :-( <3
och idag kommer gymnasie beskedet. jag är nervös! berättar vad som händer till hösten senare idag :-) det är spännande, men samtidigt är jag nervös! tänk om jag inte skulle komma in :o
idag blir väl sådär väder, ska komma regn :-( men jag ska lyssna på musik, baka choklad muffins, städa (systers rum, resten tar jag i helgen, kanske tar mitt rum idag oxå) sedan ska jag kolla på tv om det är fult väder och om det är fint väder ska jag soola :-) tar nog en tur med moppen oxå! :-D ikväll ska jag träna, blir nog en cykelrunda! samma som igår fast ska försöka slå tiden! :-) 11 km på 34,08 igår. kanske kan slå den tiden lite idag :-) sedan blir det fredags mys med mamma å pappa :-) om 4 dagar kommer världens bästa syster hem igen :-D jag saknar dig !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0