1 dag kvar ! :-D

imorgon kommer världens bästa syster hem och det är min dagm jag fyller 16 år ! :-D
tror inte jag hinner blogga, då det är förbereda kalas, fixa mig, hämta syster och ha kalas :-D på onsdag åker vi på semester ! :-) så bloggar när vi kommit hem därifrån, så följ mig på twitter: jeensan95

idag har jag städat, plockat jorgubbar, cyklat, målat naglarna, duschat, vart i stenungsund å på torp! :-)
i stenungsund: var på körskolan och prata lite om kursen och sedan gjorde jag en synundersökning. köpte mig även ett par öronproppar :-)
på torp: jag köpte mig ett par cykelbyxor (till klänningar å sånt) medans mamma handla paket :-) sedan gick jag, mamma och mormor å fika :-) efter det handla vi mat till kalas å semester :-)

imorgon kommer som sagt syster hem. jag saknar dig ! <3
har kollat lite greys nu. jag längtar tills imorgon. vill veta vad jag får i present !! jag är så nyfiken av mig och jag hatar det, speciellt när man fyller år elr det är julafton typ :o men aja, ska försöka hinna blogga imorgon men lovar inget. för är inte alls säkert att jag hinner.
idag skickade jag, emma å emme ut sms om kalas :-) vi ska ha kalas för lite kompisar senare i sommar :-D ska bli kul ! :-) jag saknar tjejorna <3 
den 10 juli fyller bästis, Emme år ! är inte hemma då, men Grattis i förskott ! :-D <3

nu ska jag ut i husbilen och packa lite :-) ska även fixa klart lite här inne. sedan försöka sova, får väl se hur det går. brukar inte gå så bra, speciellt inte när man är nyfiken av sig ;-) men aja, imorgon blir jag 16 år !! :-D

 världens bästa syster som kommer hem imorgon ! :-D <3 Syster och mamma har namnsdag imorgon ! GRATTIS ! :-)


jag önskar att du var här, ville att du skulle få uppleva så mycket med mig ! du skulle vart med när jag konfirmera mig, mina födelsedagar, när jag sluta 9:an, studenten, bröllop, barn och allt sånt ! då ville jag att du skulle va här, men för 5 år sedan, 8 juni 2006 är en dag jag adlrig glömmer ! det är dagen då mitt liv förändrades ! det är dagen då du försvann ur våra liv :-( skulle göra allt för att få dig tillbaka men kan ingenting göra.... jag saknar dig farfar <3 du skulle vara här nu ! åh, jag saknar dig så otroligt mycket ! jag vill ha dig tillbaka i mitt liv. 8 juni 2006 minns jag väldit tydligt, mitt liv förändrades då ! du försvann ur våra liv :-(
jag saknar dig oroligt mycket farfar ! <3 8 juni 2006 var en jobbig dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0